18 mrt Transport administratief medewerker middag/ nacht in Bodegraven – Bodegraven
Functieomschrijving
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Administratief medewerker Transport – Middag/Nacht.
In deze rol houd je je operationeel bezig met het afhandelen van diverse documenten en ben je het eerste aanspreekpunt voor onze chauffeurs. Om de week werk je middag- of nachtdiensten: de ene week werk je van 15:00 tot 00:00 uur (maandag t/m vrijdag) en de andere week werk je van 22:00 tot 07:00 uur (zondagavond t/m vrijdagochtend).
Wat ga je doen?
Als Administratief medewerker Transport – Middag/Nacht ben je het eerste aanspreekpunt voor de chauffeurs en zorg je voor een zorgvuldige afhandeling van de administratie. Je takenpakket bestaat uit:
- Het aannemen van de documenten van chauffeurs nadat ze hun dienst hebben afgerond;
- Het voorzien van de documenten van een barcode;
- Het scannen van de documenten om vervolgens in het systeem te zetten;
- Het juist opslaan van de documenten;
- Het maken en controleren van de documenten voor de ritten van de chauffeurs;
- De documenten voor deze ritten uitgeven aan de chauffeurs.
Functie-eisen
- Fulltime beschikbaarheid en bereidheid om in de avonden en nachten (om en om) te werken zoals hierboven beschreven;
- Je beschikt over MBO werk- en denkniveau;
- Je bent communicatief sterk in het contact met de chauffeurs;
- Je bent accuraat in je werk en werkt gestructureerd;
- Je voelt je thuis in een dynamische omgeving waarbij mensen elkaar willen helpen en de lijntjes binnen de organisatie kort zijn;
- Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Kennis van de Engelse taal is een pre;
- Je beschikt over basis computervaardigheden.
Wat breng jij mee?
Bedrijfsprofiel
Aanbod
- Een functie met veel ruimte voor eigen ontwikkeling, inbreng en verantwoordelijkheid;
- Reiskostenvergoeding t/m €10,5 per dag
- Salaris en arbeidsvoorwaarden op basis van de TLN CAO beroepsgoederenvervoer. Afhankelijk van jouw ervaring ligt het salaris tussen de €2.277,66 en €2.881,90 excl. toeslagen en overuren;
- Opleidingen en trainingen ter ondersteuning van je functie en eigen ontwikkeling;
- Een informele werksfeer, professionele organisatie en gemotiveerde collega’s;
- De mogelijkheid om aandelen te kopen, zodat je direct deelt in ons succes;
- Werken bij een groeiende, dynamische, internationale logistieke dienstverlener.
Wat kun je verwachten?
Arbeidsvoorwaarden
Locatie
Solliciteer vandaag nog!
Zo solliciteer je
- Online solliciteren via de button
- Wij nemen contact met je op voor een persoonlijk telefoongesprek
- Samen kijken wij of deze vacature bij jou past
- Op sollicitatiegesprek bij de opdrachtgever
Voor vragen kun je bellen met Dorota op nummer:
068 560 42 47 of e-mail: dorota@24people.nl