Team Assistent – Vlaardingen

Functieomschrijving

Mooie functie voor een echte topper! U rapporteert rechtstreeks aan de Business Unit Manager en je assisteert bij alle handelingen op het gebied van inkoop zoals:

  • Onderhandelen & ondertekenen van contracten met onderaannemers & leveranciers
  •  Bestellen van externe diensten via SAP
  •  Controleren en archiveren van vrachtdocumenten en materiaalcertificaten
  •  Controleren en goedkeuren van leveranciersfacturen (incl. controle van de overeengekomen voorwaarden, condities en pakbon)
  •  Verzamelen, verwerken en archiveren van administratieve gegevens t.b.v. de projectadministratie (online & hard copy)
  •  Het verrichten van receptie- en telefooncentralewerkzaamheden
  •  Het afhandelen van inkomende en uitgaande post
  •  Ondersteunen bij het opvolgen van marktontwikkelingen op het gebied van materialen, gereedschappen, etc.
  •  Opstellen en versturen van klantfacturen

 

 

Functie-eisen

    • Minimaal 3 jaar ervaring binnen een vergelijkbaar functie
    • In staat om zelfstandig en zonder toezicht te werken en initiatief te nemen
    • Organisatietalent en goede planner
    • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift (Engels is een pre)
    • Probleemoplossend vermogen
    • Gestructureerde persoonlijkheid met oog voor detail
    • Goede kennis van Excel en ervaring met ERP-systemen (idealiter SAP)
    • Nauwkeurig, zelfstandig en een proactieve instelling
    • Goed ontwikkelde analytische vaardigheden
    • Teamspeler die op verschillende niveaus kan schakelen

Bedrijfsprofiel

Aanbod

    Arbeidsvoorwaarden

    Locatie

    Vlaardingen

    Solliciteer vandaag nog!

    Interesse om aan de slag te gaan bij een top organisatie? Solliciteer snel via de knop of stuur je CV naar katorlicka@24people.nl.