Magazijnmedewerker – Breda

Functieomschrijving

Als automotive bedrijf zoeken we graag iemand met ervaring op het gebied van auto onderdelen.

De werkzaamheden zijn o.a. het opzoeken, bestellen, order picken en uitgeven van onderdelen en factureren aan interne en externe klanten. Je levert tijdig de juiste onderdelen aan klanten en handhaaft het juiste voorraadniveau. Daarnaast onderhoudt je communicatie met de magazijnchef over de omloopsnelheid en het voorraadniveau en zorg je ervoor dat het magazijn ordelijk en netjes is. Tevens heb je een bijdrage aan het realiseren van een optimale klanttevredenheid.

Goede kennis van de Nederlandse taal en geschrift.

Functie-eisen

    Om de functie goed uit te kunnen voeren, beschik je over onderstaande:

    • MBO werk- en denkniveau richting logistiek;
    • Goed ontwikkeld technisch en logistiek inzicht;
    • Ervaring in een onderdelenmagazijn (bij voorkeur in de automotivebranche) is een pré;
    • Communicatief vaardig in woord en geschrift;
    • Stressbestendig, nauwkeurig, klantvriendelijk en heb je een hoog kwaliteitsbesef;
    • Rijbewijs B.

Bedrijfsprofiel

Wil jij werken bij een stabiele en financieel gezonde organisatie waar volop doorgroeimogelijkheden zijn en ondernemerschap gestimuleerd wordt? Waar je gewaardeerd wordt, successen gedeeld worden en waar persoonlijk contact voorop staat? 

Aanbod

    • Fulltime baan in een professionele werkomgeving
    • Volop ontwikkelings mogelijkheden en begeleiding
    • Aantrekkelijk salaris
    • Mooie merken
    • Professionele collega's
    • Fijne werkomgeving in een informele sfeer

Arbeidsvoorwaarden

Locatie

Breda

Solliciteer vandaag nog!

Ben jij er aan toe om te starten bij deze dealerorganisatie, er aan toe om met mooie merken te werken. Stuur dan snel je CV naar ronfleuren@24people.nl