03 okt International Payroll Specialist – Warmond
Functieomschrijving
Heb je een passie voor payroll én wil je graag werken voor een toonaangevend internationaal sportmerk? Dan zijn we op zoek naar jou!
Dit internationale sportmerk met Europees hoofdkantoor in de buurt van Leiden is op zoek naar een International Payroll Specialist.
Dit ga je doen
- Beheer van de volledige looncyclus voor de Europese landen, en zorg voor een correcte en tijdige salarisbetaling.
- Verwerken en valideren van de maandelijkse looninvoer en zorgen voor een correcte mutatieverwerking in relatie tot salarisbetalingen.
- Interfaces met externe leveranciers, pensioenfondsen, controlepartners, onafhankelijke financiële adviseurs en onderhouden van een uitstekende relatie met alle partijen.
- Up to date houden van het tijdregistratiesysteem (ManusPlus)
- Zorg voor naleving van het bedrijfsbeleid en andere wettelijke wetgevingen.
- Beantwoording van vragen van teamleden en zakenpartners over vergoedingen, secundaire arbeidsvoorwaarden, belastingen en werknemersverzekeringen.
- Initiëren en implementeren van SA/HR gerelateerde projecten, procesverbeteringen en verbeteren van het C&B pakket.
- Overleg met HR-adviseurs over salarisadministratie.
Als International Payroll Specialist zorg je voor een correct gevoerde salarisadministratie voor alle medewerkers in de Europese landen (Duitsland, België, Nederland, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk en Spanje), zodat iedereen tijdig het juiste salaris ontvangt..
Dit ga je doen:
Het bedrijf
Het bedrijf is sinds 1952 een lifestyle- merk in het sportwereld. De oprichter van het van oorsprong Californische bedrijf was een echte pionier. Het hoofdkantoor van het bedrijf is gevestigd in Warmond (nabij Leiden).
Dit neem je mee
- Praktijkdiploma Loonadministratie aangevuld met Vakopleiding Payroll Services
- 5 jaar ervaring in salarisadministratie bij voorkeur in de Europese landen zoals hierboven vermeld
- Goede kennis van Excel en praktische ervaring met HRIS en salarissystemen (ADP een pré)
- Goede kennis van de lokale sociale zekerheid, belastingen en arbeidswetgeving
- Accuraat en proactief
- Praktisch ingesteld en denkt in oplossingen
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk in het Nederlands en Engels. (Frans of Duits is een pré)
- Minimaal 32 uur per week beschikbaar
Je houdt van de dynamiek en afwisseling van de retail. Voor deze uitdagende functie neem je verder mee:
Aanbod
- Een uitdagende, dynamische functie bij een internationale retailer
- Een marktconform salaris
- 25 vakantiedagen
- De mogelijkheid om thuis te werken
- Een informele werkplek bij een klein en dynamisch HR team!
Locatie
Solliciteer vandaag nog!
Spreekt het bovenstaande je aan en wil je hier graag aan de slag?
Solliciteer dan via de 'Solliciteer' button.
Contact Marjan voor meer informatie op 06-38525861