Helpdesk Medewerker – Bleiswijk

Functieomschrijving

Natuurlijk zorg jij als aanspreekpunt dat alle storingen worden verholpen en ICT vragen worden beantwoord. Complexe vragen waar jij het antwoord niet op weet, speel je door naar de collega´s van systeembeheer, applicatiebeheer of winkelautomatisering. Maar uiteraard doe je meer dan dat. Je voert bij diverse systemen dagelijks controles uit en treft voorbereidende werkzaamheden voor diverse vraagstukken. Je doet voorstellen tot verbetering op basis van signalen die je krijgt vanuit de organisatie. Ook bewaak je een tijdige en correcte afhandeling van de gemaakte afspraken. Je werktijden zijn lekker divers, je werkt soms op zaterdag of hebt 1 keer in de zoveel tijd bereikbaarheidsdienst zodat tijdens de openingstijden van de winkels, storingen zo zijn opgelost.

Functie-eisen

    • mbo-diploma richting ICT
    • minimaal 2 jaar werkervaring binnen een Microsoft omgeving
    • kennis van het ITIL procesmodel en MS Office producten
    • probleemoplossend vermogen en klant- en resultaatgerichtheid
    • uitstekende communicatieve skills en je bent goed in analyseren

Bedrijfsprofiel

Aanbod

    Arbeidsvoorwaarden

    • een salaris dat aansluit bij jouw ervaring, kennis en opleiding.
    • opleidings- en doorgroeimogelijkheden.

    Locatie

    Bleiswijk

    Solliciteer vandaag nog!

    Spreekt bovenstaande je aan en ben jij diegene die een uitdaging niet uit de weg gaat? Dan zoeken wij jou!

    Neem meteen contact op of solliciteer nu via de solliciteer button! Nog vragen bel Angelique Napjus 0641871936