commercieel administratief medewerkster – Hoofddorp

Functieomschrijving

voor deze leuke werkgever zoeken wij een allround medewerkster die de administratie bijhoudt, de telefoon beantwoordt  maar ook bijspringt in de verkoop om tegels te verkopen ! De showroom bevindt zich buiten dus een leuke afwisseling met het kantoor werk! Zoals veel verkoopbanen werk je op zaterdag maar ook maandag en donderdag ; 32 uur is ook bespreekbaar!

Jij beschikt over :

    • een opleiding op MBO niveau
    • een commerciële inslag
    • administratieve vaardigheden
    • Zaterdag werk is geen punt
    • geen bezwaar tegen werken in de buitenlucht

Bedrijfsprofiel

Een gerenommeerde buitentegelhandel in de Haarlemmermeer met een jonge enthousiaste eigenaar! 

Aanbod

    Een gezellige werkgever , flexibele werktijden bespreekbaar ! Een marktconform salaris

Arbeidsvoorwaarden

Locatie

Hoofddorp

Solliciteer vandaag nog!

Is jouw interesse gewekt? Bel voor meer info met Ronald van 24People op 06 21821132 of mail direct je CV en motivatie naar ronald@24people.nl