16 mrt commercieel administratief medewerkster – Hoofddorp
Geplaatst op 09:49h
in Geen categorie
Functieomschrijving
voor deze leuke werkgever zoeken wij een allround medewerkster die de administratie bijhoudt, de telefoon beantwoordt maar ook bijspringt in de verkoop om tegels te verkopen ! De showroom bevindt zich buiten dus een leuke afwisseling met het kantoor werk! Zoals veel verkoopbanen werk je op zaterdag maar ook maandag en donderdag ; 32 uur is ook bespreekbaar!
Jij beschikt over :
- een opleiding op MBO niveau
- een commerciële inslag
- administratieve vaardigheden
- Zaterdag werk is geen punt
- geen bezwaar tegen werken in de buitenlucht
Bedrijfsprofiel
Een gerenommeerde buitentegelhandel in de Haarlemmermeer met een jonge enthousiaste eigenaar!
Aanbod
- Een gezellige werkgever , flexibele werktijden bespreekbaar ! Een marktconform salaris
Arbeidsvoorwaarden
Locatie
Hoofddorp
Solliciteer vandaag nog!
Is jouw interesse gewekt? Bel voor meer info met Ronald van 24People op 06 21821132 of mail direct je CV en motivatie naar ronald@24people.nl