Assistent theater manager – Leidschendam

Functieomschrijving

Samen met het Management Team draag je de eindverantwoordelijkheid voor het dagelijkse management in de bioscoop. Je werkt als verantwoordelijke manager van de dag, je coacht medewerkers en zorgt voor optimale omgevingsfactoren in de bioscoop. Je bent meewerkend voorman/voorvrouw tijdens de operationele werkzaamheden en samen met je team zorg je er voor, dat elke bezoeker ‘the ultimate movie-experience’ kan beleven.

Naast het dagelijkse operationeel management ben je in jouw rol van Assistent Theatermanager verantwoordelijk voor In Theatre Sales (ITS) en Box Office. Dit houdt in dat je de verkoop van Food & Beverage en retailproducten binnen jouw complex coördineert. Naast ITS ben je verantwoordelijk voor Box-Office, onder andere de kaartverkoop binnen jouw complex en alles wat hier bij komt kijken. Ook ben je verantwoordelijk voor marketing activiteiten en het organiseren van film-events. Je initieert in samenwerking met het hoofdkantoor diverse projecten op het vlak van klantgerichtheid, people-management, sales, etc. Door maandelijks te sturen met behulp van de MRF (Management Rapportage Finance) weet jij een optimaal rendement te behalen

Functie-eisen

    • Als onderdeel van het managementteam werk je als echte teammotivator!
    • Je denkt en handelt altijd gastgericht en voelt je verantwoordelijk;
    • Je bent bekend met en/of wil graag leren hoe de theatertechniek werkt;
    • Je hebt een passie voor film en voelt je als een vis in het water in de operatie van een grote bioscoop;
    • Je bent in het bezit van een BHV- en SVH-diploma of bent bereid deze te halen, voor het behalen van een SVH diploma is de minimale leeftijd 21 jaar;
    • Met je vriendelijke voorkomen vorm je het gezicht van Kinepolis en zorg je voor een warm ontvangst van onze gasten;
    • Als echte teamplayer heb je goed ontwikkelde communicatieve en sociale vaardigheden;
    • Weekend- en avondwerk zijn je op het lijf geschreven en je houdt van een flexibele baan;
    • Woon je in Haarlem of omgeving? Dan is dit zeker een pré!

    Je bent volledig inzetbaar tijdens de schoolvakanties en feestdagen

Bedrijfsprofiel

Kies je voor de functie van Assistent Theatermanager binnen Kinepolis Leidschendam? Dan ga je voor een uitdagende baan met veel afwisseling, autonomie en verantwoordelijkheid. Je bent een belangrijk onderdeel van een financieel gezond bedrijf dat zowel in Nederland, Europa en inmiddels ook in Canada en de USA groeit. 4600 medewerkers zetten zich elke dag in om miljoenen bioscoopbezoekers een onvergetelijke filmbeleving te bezorgen! Ons succes maken we samen met onze medewerkers, door iedere dag te ondernemen en te innoveren voor een nog betere bioscoopervaring.

Aanbod

    Je krijgt een leuke job bij jou in de buurt waar je dagelijks met mensen werkt in een gezellige team! Het betreft een parttime functie, waarbij je een flexibel contract van minimaal 3 uur en maximaal 39 uur per week, in onze bioscoop Kinepolis Haarlem krijgt aangeboden. Onze arbeidsvoorwaarden zijn marktconform en je werktijden zijn flexibel aangepast aan jouw beschikbaarheid (voornamelijk weekend en avonden). Je kan ruim 350 films per jaar zien tegen een kleine vergoeding met je personeelspas!

Arbeidsvoorwaarden

  • Je krijgt een contract voor een jaar met een mooi salaris, 25 vakantiedagen, een goede pensioenregeling en mogelijkheden voor een collectiviteitsverzekering;
  • Een warm welkom door je collega’s, die jou graag wegwijs maken in je nieuwe, dynamische werkomgeving;
  • Als jij groeit, groeit Kinepolis ook! Er is dus volop ruimte voor persoonlijk ontwikkeling en eigen initiatief;
  • Ruim 350 films per jaar, die je tegen een kleine vergoeding kunt zien in één van de Kinepolis bioscopen met je personeelspas!

Locatie

Leidschendam

Solliciteer vandaag nog!

Kom ook schitteren in ons Kinepolis sterrenteam en beleef de spannendste job ooit! Schrijf een motivatiebrief en stuur deze samen met je CV op (beiden verplicht). Naar ronaldknuit@24people.nl