Applicatiebeheerder – Alkmaar

Functieomschrijving

Je hebt als applicatiebeheerder de verantwoordelijkheid over meerdere applicaties, waaronder de applicaties AFAS (Profit en Insite), Incadea dealer management systeem, Plan-IT, CRM-systeem en Business Intelligence Tools. Vanuit jouw expertise ben je betrokken bij projecten die jouw applicaties aangaan, waarbij je de schakel bent tussen de systemen, processen en gebruikers. Jij biedt onze gebruikers begeleiding en functionele ondersteuning bij het gebruik van onze applicaties. Daarnaast fungeer jij als eerste contactpersoon bij gebruikers vragen over onze applicaties, zowel telefonisch als per mail. Daarnaast signaleer en verhelp je proactief eventuele problemen of knelpunten. Je blijft op de hoogte van nieuwe updates en releases en zorgt dat deze getest en geïmplementeerd worden. Je bent betrokken bij de voortdurende ontwikkeling van ons applicatielandschap en participeert in projectgroepen. Je weet de wensen van de gebruikers te vertalen in oplossingen binnen de applicaties. Tevens onderhoud en monitor je het gebruik en de werking van de applicaties.

Functie-eisen

    Kennis en ervaring:

    • Je hebt een afgeronde mbo opleiding binnen het IT-domein;
    • Je beschikt over minimaal 3 – 5 jaar relevante ICT-werkervaring;
    • Je hebt kennis en ervaring van Afas (Profit en InSite);
    • Kennis van Microsoft Dynamics is een pré;
    • Je hebt de vaardigheid om diverse applicaties snel eigen te maken;
    • Je hebt de vaardigheid processen snel te doorzien en bovendien te kunnen optimaliseren.

    Persoonlijkheid:

    • Je beschikt over een hands-on mentaliteit, analytisch en oplossingsgericht vermogen;
    • Je bent accuraat en stressbestendig;
    • Je hebt talent voor het vertalen van functionele vraagstukken en gebruikerswensen naar de beste IT-oplossing;
    • Je bent flexibel om mee te bewegen met verandering van en in applicaties;
    • Je voelt je thuis in een dynamische, commerciële omgeving, maar ook op de werkvloer;
    • Je beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
    • Je kunt in teamverband werken met zowel business als met IT-collega’s;
    • Je beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden.

Bedrijfsprofiel

Gomes Noord-Holland is dé Mercedes-Benz, smart en Fuso dealer voor personenwagens, bestelwagens en trucks met een verzorgingsgebied van Texel tot en met Hillegom. Wij zijn dé partner voor alle mobiliteitsvragen voor verkoop en werkplaatsen, met totaaloplossingen voor zowel de particuliere als zakelijke klant. Anno 2020 staan wij met 11 vestigingen en meer dan 450 gepassioneerde en betrokken medewerkers paraat, om te streven naar een efficiënte, duurzame en toekomstgerichte organisatie die levenslang de mobiliteitsbehoefte van de klant vervult.

Aanbod

    Een uitdagende en fulltime functie. Gomes Noord-Holland B.V. biedt goede arbeidsvoorwaarden met daarnaast een marktconform salaris. Binnen ons bedrijf heerst een prettige, informele sfeer. Onze medewerkers worden systematisch geschoold bij Mercedes-Benz Global Training Nederland.

Arbeidsvoorwaarden

Marktconform

Locatie

Alkmaar

Solliciteer vandaag nog!